Tuesday, October 21, 2008

CARI PENYAKIT

Dah hampir 3 minggu aku training untuk trip kali ni..trip cari penyakit, memenatkan badan..huhu..harap2 ape yang aku usahakan selama 3 mggu ni akan dapat membantu aku dan kawan2 sampai ke puncak Gunung Tok Nenek dan Gunung Yong Yap..

Diberitakan trip ni ade kire2 22 orang peserta kesemuanya sekali. Tapi xsemua aku kenal, grup aku cume ade 5 orang je..dan mungkin akan jadi 6..trip kali ni agak mencabar sbb dari pada jadual yang dorang bagi mmg dah nampak, tiap2 hari aku kena berjalan sehari suntuk..mgkn mlm baru sampai camp site..adeyh..semoga ALLAH tabah kan hati aku untuk terus berjalan..huhu..

5 comments:

Lennyek said...

cari pnyakit pun...dapat juga pengalaman yg bermakna...

Stoner said...

camne gi mandi air panas aritu~???

sori wa xdpt join

da landing bayek punye~huhu

atiquepinky said...

jalan ke jalan- jalan?
theeeeeee...

yazilahyazir said...

salam faiz..
gud luck and all the best...

Rindu Alam Indah said...

ye..pengalaman yg amat bermakne..permandangan yg org lain xdpt..huhu..all the best jgk 2 kak shila..jln2 cari pasal..haghaghag..